fredag 25 april 2014

Bra vecka!

Eller inte, det beror på hur man ser det. Jag har haft en liten känning av bihålorna, liiite snorig och ont i pannan (vilket tyder på problem med bihålorna). Men hur eller hur har jag jobbat och röjt mer än vanligt. Eftersom syster Sofie ville ha lite för- och efterbilder på min röjning så har jag faktiskt kommit ihåg att ta med kameran (och framförallt TA kort före och efter ;) )  Jag är jättenöjd med veckan av den anledningen att jag har hunnit röja men inte av den anledningen att jag inte hunnit/mått tillräckligt bra för att träna. Ja, ja jag får väl nöja mig med träningspassen med röjsågen :)
FÖRE:
                                                                               EFTER:
                                                                                FÖRE:
                                                                             EFTER:
                                                                             FÖRE:
                                                                              EFTER:
                                                                                FÖRE:
                                                                            EFTER:
                                                               MITT I MELLAN:
                                                        RÄTT SVETTIG OCH NÖJD! :
Idag har jag varit i Nora och harvat hela dagen. Fredrik och Svea kom och hämtade mig vid 16.30.
Kul dag! Nu blir det mat :) Trevlig helg på ER alla!

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Jättekul att se Karro! Det blir så fint där du far fram. Skulle behöva dig på skolan för att röja fint innan Grönt veckoslut. Kram

Anonym sa...

Tyvärr syns det inte så bra på bilderna vilken stor skillnad det verkligen blir. Jag önskar att jag kunde hjälpa dig men har tyvärr inte tid, kram K.