söndag 31 januari 2016

Influensa hela veckan...

.....oj, vilken vecka det har varit. Svea, Fredrik och jag har varit dåliga och sängliggandes mycket. Nu förhoppningsvis har det vänt men jag har en jävla hosta som gör ont i bröstet varenda gång jag hostar. Vi har haft snälla grannar och vänner som hjälpt oss i ladugårdarna och världens bästa Nettan var och handlade åt oss i torsdags. Så snällt! Extra lyx var det också när jag bad henne köpa jordgubbssaft och hon tar med sig HEMMAGJORD jordgubbssaft till oss, ett hjärta av guld har hon bästa Nettan!

Hur eller hur så har vi pillat oss till ladugården både igår och idag.....totalt skit slut blir man om man anstränger sig det minsta. Idag blev vi också glatt överraskade när det visade sig att Emil redan haft ut bal när vi kom i morse (läs: förmiddag) så då kunde vi börja tvätta lite djur som ska till slakt i morgon.
Träningen lär få vänta ett bra tag nu....jag måste bli 100% frisk innan jag provar ett pass, så tråkigt för jag var ju verkligen på G. Nu har jag något att längta efter men får nog börja med kortare hundpromenader för att känna mig för.
Det var allt!

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Jag tycker så synd om er/dig. Hoppas verkligen att du tar det så lugnt det går. Jag sitter på tåget mot Sthlm. Hemma imorgonkväll igen men då är Ulf i Sthlm. Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Nu är vi bättre men hostan kvarstår. Svea är ff hemma från skolan och vi tar det relativt lugnt. Sov asdåligt inatt...typ ingenting så jag känner mig väldigt trött. Längtar som sagt efter träning och satsar på nästa vecka som comeback. Kanske det passar att ni kommer till helgen den veckan?
Kramar!