onsdag 20 januari 2016

Trött i kroppen (på ett skönt sätt!)

....Jenniegympan, ja ni vet va? Vad jag ska skriva...."en Lisa för själen" verkligen! Känner träningsvärken efter gårdagens cirkelpass (mycket armar) och det är faktiskt skönt! Det blev också en timmes promenad med hundarna på eftermiddagen igår. Tycker mig märka att Isa mår bättre av motion och att hon sover bättre (precis som hennes matte ;) ) Och några kilo tappar vi också på köpet, vilket naturligtvis sporrar mig ännu mera!
 Så här vackert var det igår när jag gick till Härad!
 Morgon himmel i Liljestad!
I morgon kanske vi åker till Västervik och hämtar Essies pejl som jag har beställt på Jakt och fiskebutiken. Har vi tur kanske skaren blir mjuk så att jag kan prova den på Essie innan säsongen är över.
Näe, nu (försöka) sova!
God natt!

Inga kommentarer: