tisdag 5 januari 2016

Pass TRE av 60.

Vissa av er kanske tycker jag går ut för hårt men det är sån jag är (det borde ni veta nu), kör jag så kör jag rejält....ingen id'e att säga till mig att "bara" träna ett på gånger i veckan för annars tröttnar jag.....jag tröttnar ändå,  då och då. Nåväl, idag blev det cirkelträning som består av olika stationer med vikter, kondition och kroppen  som redskap. Två varv intensiv träning (och rolig).

 
Sjukt nöjd!
Nu har jag fixat köttet till kvällen, det blir entrecote.  Förrätten är än så länge hemlig.....
Visar också en bild på söndagsmiddagen.....kronhjort...jättegott!
Ha en fin trettondagsaftonkväll!

4 kommentarer:

Filosofie sa...

Du kommer ju lätt att hinna 100 pass innan midsommar i den här takten. Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tror jag inte.....Idag skulle det varit gympa men det var tyvärr inställt. Är glad att ha ett gym så pass nära ändå. Kram!

Filosofie sa...

Innebandy idag i Loftis 16.30?

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Träning i Viken idag 18.00....