fredag 17 oktober 2008

Biffen är klar...


Så, nu är jag färdig med de förberedelserna som jag kan göra inför i morgon. (bilden är på biffarna, hoppas att de blev goda).


Har nu ett par timmar som jag kan göra precis vad jag vill. Funderar på att gå en sväng för att samla steg. Jag är med i en stegtävling och deltagarna är från personalen och styrelsen i skolan. Vi är tjugo som tävlar och jag ligger mitt i någonstans. Det är en kul grej och i början var jag jätteambitiös och gick mängder men nu har jag lagt av mig lite och det stör mig. Om jag hade sett att vågen gick neråt så skulle det kännas skönare men inte! Jag verkar ha hamnat på en platå på 69 kg. Jag kanske inte ska klaga för efter vår flytt och semestern så var det 3 kg plus och de är i alla fall borta! :-)


Mitt mål är 65 kg det var det jag vägde efter VV och det passade mig perfekt! Jag ska försöka skärpa mig.................efter helgen! Nu ska jag ringa M och höra om hon är hemma och redo för lite promenad.

Inga kommentarer: