onsdag 15 oktober 2008

Nu har jag gjort det!

Jaha, då har även jag lyckats att skapa en blogg. Ska bli spännande och se vad det kan bli av den.
Har ju alltid skrivit dagbok så det ska nog inte bli några problem att skriva men den stora skillnaden är ju förstås att nu kan alla läsa. Tänk vad anorlunda saker och ting är nu för tiden, förr blev man totalt galen om man kom på någon av mina systrar att läsa mina dagböcker och nu "viker" man ut sig för hela världen.
Ja, ja, jag hoppas att du som läser ska tycka det är roligt att vara här. VÄLKOMMEN!

2 kommentarer:

Björköborna sa...

Dagbok? Inte har jag läst den iaf :)

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Jamen! Det gjorde Du visst det! I hop med någon kompis, och ni retade mig så jäkla mycket om killen jag tyckte om då. Jag rev ut alla sidor och gömde dagboken inne hos farmor och farfar. Tror du det hade varit kul och haft de sidorna i dag? Skadan var ju liksom redan skedd.