torsdag 16 oktober 2008

Städat!

I dag har jag städat stugor, närmare bestämt sex stycken, och tro det eller ej, det var roligt!
Vid lunch ringde G och sa att jag var tvungen att gå ut och titta efter älg, för hans far hade sett en på väg åt "mitt håll". Hmmm! Jag som hade tänkt att åka och handla inför lördagens fest.
Ja, ja det är så spännande på pass så jag åkte hem och hann sitta i en timme, utan att se ett liv. I och för sig jag såg en ekorre men inget annat.
Stressade ner till "Viken" med hela familjen och storhandlade. Var hemma till 20,00.

I morgon ska jag göra 30 grönpepparbiffar plus en äppelkaka. Vid 14,00 ska jag vara på jobbet och möta upp turister, sen stressa hem och packa för att åka till ön. Det ska bli kul, att träffa "finnarna" och övriga vänner och familj.
Stressig dag, idag= STORT JA!
Längtar till bastun i morgon!

Inga kommentarer: