tisdag 28 oktober 2008

Hektisk dag!

Åkte som sagt till Viken för att införskaffa lite nya kläder. F hittade genast massor av snygga kläder och jag köpte lite jag med. Efter det var vi och handlade så att kylskåpet ska vara lite välfyllt när faster och farbror ska bo här på fredag. När jag kom hem stack jag ut och kollade efter älg och såg fyra rådjur men dock ingen älg. Det ena var en bock med jättefina horn det var kul att få se. När jag kom hem åkte jag med barnen på pjamasparty i skolan och därefter gick jag ner till M där två tjejer var som gav oss massage. Kan säga det att det var väldigt mörkt när jag gick, ingen måne här inte. Det var nästan så att jag inte såg vägen. Trots det gick det bra och jag klarade mig från att inte stuka fötterna. Skönt! Massagen var också skön, det är svårt att fatta att något som bitvis gör så ont kan vara så ljuvligt.
Har fått i hop över 15000 steg så det är jag mycket nöjd med.
I morgon far vi, får se om jag hinner blogga något från Finland. Skjuter jag något ska jag rapportera så klart. God natt!

Inga kommentarer: