tisdag 29 september 2009

Boa in sig!

Skrattade gott i morse när jag läste detta i en av mina gravidtidningar; "Alla snackar om att boa-vad är det? Det betyder att man helt enkelt gör i ordning sitt bo för det nya livet som ska komma. En del "måste" plötsligt rensa ur i garderoberna, fixa nya gardiner, städa garaget, vika bebiskläder eller bygga ett nytt badrum".
Den som kommer hit och tittar på hur det ser ut på vår toalett just nu skulle nog bara skaka på huvudet och idiotförklara mig.
C och G började igår att riva ut allt, just nu är bara den gamla toaletten kvar än så länge (och tur är det så många gånger som jag kissar per natt).
Men det kommer att bli jättebra och det var nog inte en dag för tidigt att fixa lite där. Orkar inte lägga ut några bilder nu men kan kanske göra det i morgon.
Längtar tills jag får lägga mig i ett badkar och bli mjuk i kroppen!

Inga kommentarer: