tisdag 15 september 2009

Tisdag.

Vad bjöd denna dag på då? Förutom strålande sol; glada barn, ryggont och lite svampplockning. Kusin K var med barnen hem idag och jag gjorde pannkakor till middag. När Fredrik kom hem 18.30 drog vi till skogs en snabbis, hittade liiiite kantareller. Det är alldeles för torrt i skogen vilket är konstigt tycker jag för det har ju ändå regnat lite då och då.
Konstaterade i alla fall att jag bara får ont av att gå och det är inte kul. Nu längtar jag efter att kunna gå utan att se ut som en anka. Christel var så gullig härom dagen och döpte om mig till barbamamma, jag hade svarta byxor och svart linne och är väldigt tjock. Till och med jag tyckte det var passande;-)
Hallå, ni som läser här inne, kan ni inte skriva någon kommentar ibland? Det vore extra roligt att höra om det är någon som läser min blogg men som jag inte känner....PLEASE, förgyll min morgondag!

2 kommentarer:

Marie sa...

Jag är en trogen läsare Karolin, men mig känner du ju men ändå!;)Vet att det kan vara jobbigt att inte kunna röra sig som man vill, men snart så, får du lön för mödan som man säger! Och konstigt nog så glömmer man alla krämpor man haft på bara några få minuter..... Kram!

Anonym sa...

Kul att du läser min blogg Marie. Och jag läser din;-)
Ha en bra dag!