söndag 20 september 2009

Snabbinlägg.

Åh, vad veckorna går fort tjatar ALLA på om...utom jag! Tycker de sniglar sig fram men nu är ändå en vecka till enda.
På det hela taget har det varit en bra vecka för mig, visst lite problem med andningen men ändå lugn och harmonisk. Fick bara ETT psykbryt och det var igår kväll när jag hade så förjävla ont i ryggen men med hjälp av en lugn make så gick det ganska snabbt över, tack och lov.
Känner nu att jag ÄNTLIGEN har vant mig vid att "bara vara hemma". Det brukar ta två veckor innan mitt dåliga samvete över att inte göra någonting har lagt sig och nu försöker jag njuta och ta det lugnt, i den mån det går.
Nu i eftermiddag har jag klippt gräset och det gick bra (än så länge, inga krämpor över det).
Om en kvart ska jag och Isabell åka på bio och det ska bli så kul. Vi ska till Gusum och kolla in "Flickan som lekte med elden" återkommer med en recension senare.

1 kommentar:

Mia sa...

Halloj!
Hoppas Ni fick en mysig och spännande bio-kväll!
Ja,det är ju bäst att du passar på nu...svårare sen-på ett tag!
Härligt att se dej förrut-med fina magen.Blir altid lite sentimental av gravidmagar-SÅ fint!
Kram kram (Vi ska kolla Marie Jungstedt filmen på 4.an ikväll)