söndag 13 september 2009

Trevlig helg.

I fredags var jag på Björkö för en intervju till en tidning, kommer snart berätta var ni kan läsa den. När jag var på väg hem mötte jag M,R och J i Skorven. Jag frågade om någon av dem ville följa med hem och det ville Mikaela och det var jättekul, hon hjälpte mig att handla innan vi for hemåt.
Hade lite foglossning framåt kvällen så jag tog igen mig på sängen lite, skönt. Käkade sen och vi gick och la oss ganska tidigt. Sov väldigt bra på natten.
På lördagen åkte vi mot Björkö igen för att vara barnvakt åt min supersöta systerson Alvar. Hela dagen var han exemplarisk och duktig och dagen gick superfort och var trevlig. Härligt att umgås med sina nära släktingar. Fredrik var och högg så honom saknade jag mycket....
Vi åkte hemåt vid 20-tiden och vi såg FEM älgar längs vägen. När vi väl var hemma så åt vi räkor, rostat bröd och sikrom, som vi fått med från B-ö. La oss skapligt igen men sov inte så bra, för jag drömde så otroligt mycket och om konstiga saker.
Idag blev det B-ö igen, för Fredrik skulle hjälpa pappa med något, så man kan sammanfatta denna helg som en riktig Björköhelg. Inte helt fel!
Min lilla busunge i magen har snurrat runt som en virvelvind idag, det gäller att passa på att njuta! Är nu i vecka 34, så det är bara 6 veckor kvar (max åtta) om allt går som det ska,helt otroligt:-)

Inga kommentarer: