måndag 21 september 2009

Duktig idag.

Idag har jag hunnit med mycket (bäst att passa på de dagar man kan). Har tvättat fyra maskiner tvätt, städat, dammat och snyggat till i sovrummet (välbehövligt).
En glad överraskning var att mamma och pappa kom förbi en sväng. Vi fikade och tittade på kort, trevligt, trevligt!
Kusin K har varit här idag igen och grabbarna har lekt bra hela dagen.
Jag lovade ju att berätta om filmen som vi var på igår, (flickan som lekte med elden). Kan väl säga så här; att det var synd att jag läste boken (föra andra gången) för bara en månad sen. Då blir det lätt att man blir lite småirriterad på varför de har tagit bort vissa saker samt varför de har "skrivit om" historien ibland. Hur eller hur så är Noomi Rapace så himla bra som Lisbeth Salander så man blir glad av bara det och lite småkär. Filmen får ett medelbetyg utav mig, tre av fem. Nu ser jag fram emot "Luftslottet som sprängdes", som kommer i november.
Ha nu en trevlig kväll för det har vi. Fredrik har dock inte kommit hem än, jag fattar inte hur han orkar, i morse gick han (som vanligt) upp 04,15 och nu är klockan 19,45.
Tja!

Inga kommentarer: