lördag 13 augusti 2011

Idag fyller min älskling 42 år!

Jag vill härmed säga ett stort GRATTIS till min fina man och hoppas att han har haft en bra dag! Det tror jag allt att han har haft för han har ju tillbringat den med oss! Puss på dig älskling!



Igår var ju Sara och Martin här, det var två år sen vi sågs, och det var jättekul! Nettan och Göran kom också förbi en sväng och det var också kul. Vi satt ute på altanen hela kvällen, lite rått var det allt i luften men va fasen sommaren är väl inte slut ännu? Svante hade stenkoll på klockan och ville så gärna sjunga och uppvakta pappa redan på natten. På bilden ovanför har de slagit in paketen (silvertejp och tidningspapper:) Nu är det den 13:onde aug! Fredrik öppnar paket!

Jag ÄLSKAR dig vännen min!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättegrattis till käre maken!!!!!!! :o))
Kramar Pia