tisdag 16 augusti 2011

Orka!

Som Svante säger då och då!
Jag är skitdålig på att blogga just nu och när ska jag hinna skriva det där "Sveainlägget" som jag lovat? Det blir nog inte idag heller, tyvärr. Just nu äter hon som vanligt och hon är roligare än roligast. Hon bubblar och "pratar" för fullt och jag kan titta på henne hur länge som helst och vara så tacksam över att det inte är (var) något annat fel på henne än hennes matproblem (vilket i och för sig var sååååå jobbigt när det höll på).

Idag har jag gjort ladugården, röjt i Härad, och både trimmat och röjt lite ute på skolan (välbehövligt inför skolstart!)

På måndag tänkte jag väga in mig på VV igen så då kan ni fortsätta att följa min viktresa, spännande och se hur mycket jag har gått upp över sommaren, det borde inte vara så mycket men ni får vänta och se (och jag med). Tycker dock att mitt "gäddhäng" har minskat något och ersatts av muskler (inte mycket men jag känner lite skillnad, allt "slit" i sommar har nog gett lite resultat:))))
Nu ska jag sova och hoppas ni tittar in här då och då även om jag just nu är en usel bloggare.

Inga kommentarer: