onsdag 24 augusti 2011

Viktväktarna igen!

I måndags var jag i Västervik på VV och har därmed tagit upp kampen om de sista kilona. Jag är faktiskt väldigt nöjd för jag hade bara gått upp 0,6 kilo sen jag vägde mig sist (i Juni). Detta visar ju på att jag kan jämnvikta ganska bra tycker jag. Ska bli intressant och se hur det går den här gången. I våras gick det ju över förväntan måste jag säga men så var jag ju duktig på att motionera också. Just nu består min motion i att röja sly i en plantering och jag lovar, det är som vilket gympapass som helst. Kroppen jobbar och svetten lackar:) Dock så skulle jag vilja komma ut på promenader också (även om jag tror att det inte behövs de dagar jag är i skogen:) För er som undrar vägde jag 73,3 (med kläder på) i måndags!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättebra Lina Det syns verkligen att du har gått ner mycket Kram Mor

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack Mamma! Kram tillbaka!

Anonym sa...

Du e´ kalasduktig!!! Bare´ så du vet ´att!!!!!! ;o))
Kramar Pia