torsdag 11 augusti 2011

Ta mig tusan....

.....är det inte fredag i morgon...igen......! Jag fattar inte, hur kan tiden bara gå så snabbt. Jag har i och för sig hunnit med ganska mycket den här veckan men jag har sååå mycket mer jag vill göra i L. Tvättningen i ladugården går framåt och det blir så fint och nu har vi en skrotcontainer på plats, bakom verkstaden och den är snart full! Det kanske till och med går att få ordning på den planen, någon gång;) Så här fina är mina egenodlade morötter, trots att inte växthuset har något tak;) Oranga, gula, vita och lila är färgerna och jag kan lova att de är väldigt goda också.
Ikväll skulle jag gärna vilja gå till skogen och kolla efter svamp men jag får se om jag hinner, Fredrik är inte hemma än och det blir mörkt fort bland träden. Egentligen skulle jag behöva åka och handla för allt är slut här hemma men jag gör allt för att slippa åka till Viken.

Ni kanske undrar hur det går med vikten? Den här veckan har jag försökt att tänka VV och det har gått bra. Ska börja väga mig igen (på VV) när barnen börjar skolan. Jag har exakt 7,2 kilo kvar till 65 och det ser jag inte som någon omöjlighet eftersom jag har skött mig ganska bra i sommar och kanske bara gått upp något kilo. Är det någon som hänger med på "operation viktminskning"? Det är ALLTID roligare om man är två och kan peppa varandra.
Ha det bra!

1 kommentar:

Filosofie sa...

Morrötterna ser jätteglad ut! Skulle gärna äta um dem. Ja du, tiden rusar. På onsdag nästa vecka är den slut för då åker vi upp till Sthlm. Känns både bra och dåligt. Känns kul att börja jobba igen men det känns vidrigt att åka ifrån Björkö. Men sådan är vår lott i livet. Ha en bra helg och lycka till med träningen! Kram Sofie