måndag 29 augusti 2011

Nöjd med helgen och dagen!

I helgen hade vi dop för Svea (äntligen!!!). Nu heter hon Svea, Gertrud, Karolin "på riktigt". Dopet hölls i kyrkflygeln nere på Fogelvik och allt var så vackert och fint att tårarana steg i ögonen flera gånger under "akten". Jag har mängder med bilder från i lördags men eftersom det är något fel på min dator så går det inte att lägga in några bilder. Jag har lagt upp på Facebook men det tog "bara" ett dygn att ladda upp dem. Är det någon som har något tips på vad jag ska göra med datorn för att få den att gå snabbare igen så vore jag väldigt tacksam för hjälp.

Nåväl, idag har jag varit och vägt mig på VV igen och vet NI vad???? Det var ett fint minus på 1,3 kilo sen förra måndagen. Vågen stannade på exakt 72kilo (med kläderna på) och jag har nu totalt gått ner 11,1 kg:)))) Nu är det "bara" 0,9 kg från nästa guldstjärna (min fjärde i så fall). Nu kommer det inte vara någon vägning på måndagar längre så det blir inte förrens torsdag nästa vecka det blir vägning igen och då borde jag kunna ha fixat 0,9 kg.
Känner mig så jäkla nöjd och glad, både för helgen och för minuset.
Kram på ER!

Inga kommentarer: