söndag 21 augusti 2011

Vad hände?

Känner mig lite låg idag och jag vet inte varför????? Hjärtat slår konstigt igen, skolan börjar i morgon, trött, Svea snuvig (men pigg), jag måste väga in mig på VV igen, måste rapportera in kalvar, vill motionera men tiden räcker inte till, Sveas dop på lördag som jag måste laga mat till, datorn segare än sirap, har inte gjort något annat idag än sett till söta Svea "klätterapa"............

Hade i alla fall en trevlig dag och kväll igår, då det var den "stora flyttardagen" på Tryserums Friskola. Jag och Isabelle trimmade runt om på skolgården och alla andra var duktiga och flyttade saker, monterade ihop möbler och städade. På kvällen bjöd vi i styrelsen på mat och vi hade väldigt trevligt och roligt fast att vi var några färre än vi brukar.
Nu måste jag gå och lägga mig och hoppas på att jag känner mig piggare i morgon, hej då!

2 kommentarer:

Evelina... sa...

Hej du! Nu har jag läst ikapp din blogg, klaga inte så mkt på att du inte bloggar tillräckligt ofta - du är ju bra mkt mer aktiv än vad jag är!! :) Känner igen det där med att kroppen inte hänger med nu när vardagen kryper på igen. Visst är det skönt och bra med rutiner, men det är jobbigt i alla fall. Det gäller att hitta små stunder när du bara får vara själv och kan släppa tanken på alla måsten med jobb, gympapåsar, frukt, rena kläder, frukost, tider..... Ge dig själv tid att andas! Hoppas allt gått bra med tuppen :) Kram/Evelina

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Hej Evelina!
Jo, visst är det så, att bara jag får vara själv en liten stund så blir allt lättare igen (och att man får sova).
Idag ska jag jobba och bara det gör att jag känner mig glad.
Tuppen mår bra (han gol och var så stolt och satt på nattpinnen brevid sina hönor.) Tack för skjutsen av honom.
//Kram Karolin