torsdag 4 augusti 2011

Vill så mycket!

Hade en av mina trevligaste sommardagar igår. Var på Björkö med Mia och hennes sötnosar.
Jag orkar inte skriva om det nu men jag lovar att jag ska göra det någon dag, kanske i morgon . Jag har ju förrut skrivit om att förra sommaren var en av mina bästa MEN denna är mer "vuxen" och ändå så underbar. Vi KAN inte längre "bara" sitta under vår "korkek" och ta dagen som den kommer. Denna sommar "bjuder" på så mycket mera jobb MEN framför allt vi har en dotter som är som alla andra barn och det är det viktigaste. Jag ska och känner för er som läser här, snart berätta i ett bara "SVEAinlägg" hur livet känns just nu med henne. Nu ska vi krypa till kojs men ha det bra mina trogna läsare!

1 kommentar:

Anonym sa...

......va´ läskigt (???!!kan man skriva så??!).....har sett ett foto av Mona med Christel (tror jag!?) emellan bena precis så som du & Svea sitter & NI E´SÅÅÅÅÅÅÅÅ OTROLIGT LIKA!!!!!! Nästan lite "skrämmande" lika!!! ;o))
Ha de´ gott min vän!!
Kramar Pia