tisdag 6 december 2011

Bilder....

....här kommer en kavalkad av bilder. Tyvärr hade jag inte med mig kameran igår när Qvinnliga var i Fogelvik på julavslutning, hos Isabelle och åt kanongod mat från Finnö fisk och hade ölprovning (det var något nytt). På dagen styckade jag och Bengt en kviga (hann båda bogarna) sen stack F och jag till Bellsjö på hälsokontroll. Alla värden var bra på både Fredrik och mig och det känns väldigt bra:) Idag har jag fortsatt att stycka (alldeles själv) så nu ligger det mycket gott nötkött i frysen:) I söndags åkte jag ut till Björkö och hämtade hem Svea som varit där över natten då vi var på julbord, blev kvar några timmar. Rynkig och fin;)

Svea surar över något. Mina lussebullar med mandelmassa är populära:) Fikapaus i personalrummet i Liljestad.



Svante gör tummen upp!

Elis den lilla finingen:) Svea på mormor och morfars trapp. Vackra, vackra Björkö.






Svea hjälper mormor att hålla i staven.

Dessa killar hittade jag i bilen när jag kom till Liljestad.

Mycket fint malkött blev det, närmare bestämt 39 påsar med mycket köttfärs i:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni kommer nog inte att svälta ihjäl i vinter. Kram Mor