torsdag 29 december 2011

Nyårslöften!

Ja, nu ska jag avlägga några löften inför kommande året. Förhoppningsvis inte allt för svåra mål och ganska roliga också. Här kommer de och kommentera gärna vad ni tycker och tror om dem.

1. Sluta bita på mina nagelband (det är ju dessutom både äckligt och gör vansinnigt ont när det börjar blöda).
2. Börja träna och gå promenader, regelbundet!!!!!
3. Bli en bättre ordförande i styrelsen på skolan....nu jäklar!
4. Hälsa på/besöka barnens skola MINST två gånger per termin, en gång som styrelsemedlem och en gång som förälder.
5. Gå ner åtta kilo i vikt.
6. Åka på kärleksweekend med min man två gånger detta år.
7. Klippa mig (kort).
8. Ge positiv kritik till de jag beundrar/tycker om.
9. Jaga lite mer, (bland annat åka till Finland och jaga, om vi blir bjudna någon mer gång).
10. Hälsa på mamma och pappa lite oftare

Nå? Vad tror ni? Vilket blir svårast att hålla eller ha som mål?

4 kommentarer:

Filosofie sa...

Du glömde löftet att hälsa på din syster ofta! Den nerflyttade systern alltså! I övrigt tror jag att du fixar alla dina löften om du bara verkligen vill. Tror dock att du kommer att fega ur på att klippa håret kort. Men du kan ju alltid motbevisa mig! Kram älskade Karolin!

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Sofie!
Är det något jag snart kommer genomföra så är det klippa mig:) Jag ska så klart hälsa på dig regelbundet oxå!
Tack för idag och för de kläder DU köpte till mig samt superbra smakråd!
Jag älskar dig oxå! Kram K.

Anonym sa...

Mamma älskar er ochså

Filosofie sa...

Klippa dig ja, men kort?? Det får du bevisa för mig! Kram