lördag 31 december 2011

Nytt år på G.

Idag åkte Rebecka hem och det känns trist:(
Jag har en rostbiff i ugnen (av "min" älg) och jag ska snart göra potatisgratäng som vi ska ha med oss till Härad i kväll. Lina och Mats med barn kommer också.
Vädret är kanonfint och det är minusgrader ute.
Jag var bjuden av Magnus till Kalvö idag, för att jaga men avböjde för jag är förkyld, skit också, för det är ju det bästa som finns att jaga rådjur med tax på öarna.
Förutom bihålor som inte är snälla så slår mitt hjärta dubbelslag idag igen. Hade varit bra då med lite jakt för nu ska ni få höra på något "knäppt"......vet ni vad som gör susen för dubbelslagshjärta????? Jo, när man står på pass och hunden kommer nära, jag blir nervös och mitt hjärta skenar som om det ska hoppa ur bröstet. Då, av någon konstig anledning så kalibrerar sig mitt hjärta om sig så att det blir "normalt" igen. Jag frågade min superbraiga doktor Ingrid om det låg någon sanning bakom detta fenomen och vet ni vad hon svarade.....JO, att det stämde bra, kan inte förklara vad hon sa men det var helt rätt tolkat från min sida.
Är det någon som kan sia om var jag har gjort av min kamera....snälla hör av ER omgående....är helt lost utan den.
Gott Nytt År mina vänner hoppas ni alla får ett fin-fint år.
Kramar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du tittar på din man, nu när han är nyklippt, kan inte hjärtat skena då.Försök får du se. Kram Mor

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Smart mamma...ska försöka!! Ha-ha!