måndag 2 januari 2012

Dålig...

...på att skriva på bloggen av två anledningar....ett...jag hittar fortfarande inte kameran så jag har inga nya bilder att visa och nummer två....jag mår inte bra. Av någon konstig anledning brukar jag vara sjuk runt nyår. Förra året var i och för sig värre men nu har jag väldigt ont i bröstet av all hosta så det är inte kul även om jag inte gnäller för mycket. Jag är så taggad att börja träna nu så detta sätter ju verkligen käppar i hjulet för tillfället. När Fredrik och jag var till ladugården igår tog jag det relativt försiktigt men ändå blev jag lite anfådd och jag började hosta, inte bra.
Nu har jag börjat tänka på mitt matintag igen och jag funderar på att börja på VV igen. Jag har gått upp kanske två kilo sen jag fyllde år så det är ingen större katastrof men nu nu är jag mogen att vandra vidare ner mot 65.

På nyårsafton var vi ju Härad som jag skrev tidigare. Vi åt supergod mat och hade väldigt trevligt. Vi sköt raketerna vid 21,00 för att alla barn skulle få vara med och min tanke var (innan) att vi också skulle åka hem efter det. Men varför göra det när vi hade så roligt och farfar bjöd ner oss i baren. Mats och Oliwer var också kvar och det var skitkul. När vi kom hem var klockan över 01,00....;)
Nu orkar jag inte mer.....återkommer kanske i morgon.

Inga kommentarer: