torsdag 19 januari 2012

Pratiga gubbar....

Idag har vi haft tre besök i Liljestad angående gården. Alla tre av gubbar, (eller farbröder om man ska vara riktigt snäll). Ibland tycker jag mig höra (av karlar) att tjejer kan prata mycket och länge men detta tar nog priset.....bla, bla, bla.... Två av dessa män var ena riktiga pratkvarnar och jag trodde inte jag skulle komma hem på lunch över huvud taget idag......Jag ska kanske tillägga att de var riktigt trevliga alla tre och att min make och svärfar är rätt så duktiga på att babbla på de med;) Svea pepparkaka!


Min man som jobbar mer än någonsin gick och la sig vid 19,00 när han la Svea. Jag har suttit en timme med Elis och läst och gjort läxor (känns skönt). Vi har läst varje dag sen jag skrev det där deppiga inlägget (bra va?) Nu är jag också rätt så trött så jag ska gå och knyta mig med.

3 kommentarer:

Filosofie sa...

Jättebra Karro att du läser med Elis! Hoppas att Elis får hjälp av sin pappa också ibland. Det borde ju ligga även i hans intresse att Elis lär sig läsa bättre. Kram Sofie

Filosofie sa...

Har du hittat kameran förresten? S.

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Näe, Sofie jag hittar den inte. Det som är värre är att min jaktdagbok är borta och den är oersättlig:(
Fredrik gör så gott han kan men har så himla mycket annat i huvudet med jobb, så han är oftast helt slut när han kommer hem på kvällarna.
Kram K