onsdag 11 januari 2012

Livstecken....

...från mig! Stort problem att min kamera fortfarande är borta och jag kan omöjligt hitta den. Har letat överallt men den återfinns ej....sur jag blir. Är väldigt handikappad utan den, då jag är van att ta bilder HELA tiden. Noteras kan dock : att jag sköt ett rådjur till i söndags (mitt 23:e totalt och 5:e för den här säsongen:), barnen är tillbaka i skola/förskola, ett av nyårslöftena uppfyllda (bli en bättre styrelseordförande), har fortfarande problem med bihålorna, ska på mamografi (för första gången i mitt liv) i morgon samtidigt som vår mellersta fyller 9 år, några roliga jakter kvar av denna säsong. Nu hoppas jag bara att jag snart ska bli helt frisk så jag kan börja träna igen....som jag läääängtar! Vill så gärna bli av med de där sista envisa kilona. Nåväl, annars är det bra och tänk va, att Elispojken fyller 9 år i morgon. Min lilla söta Elis!

3 kommentarer:

Anonym sa...

STORT grattis till Elis!!!!!
Kramar Pia

Rebecka sa...

Grattis till Elis!

Mikaela sa...

Först och främst, GRATTIS ELIS! ♥
Sv: Jag kommer jättegärna någon helg, skulle vara supermysigt. Hoppas du blir frisk så du också kan träna. Då kan du komma in till stan så kan vi gå och simma någon gång?

Kram ♥♥♥