torsdag 5 januari 2012

Fredriks mobil......

Go kväll kära vänner! I brist på annat så har jag lagt in mängder av bilder från Fredriks mobil i detta inlägg. Jag orkar inte kommentera alla kort men ni som har följt mig här sen urminnes tider vet ju vad det handlar om....Sveas födelse, sjukhusvistelser, sonder, knappmatning, Fredriks maskin, vår underbara resa ihop med Wikner till Schweiz, lite jakt och möjligt att det kan vara någon mer.... bilderna kommer "huller om buller", varsågoda! Våra superduper härliga utsikt från vår lägenhet i Schweiz.

På väg upp i karbinen.

Jag och Svea hälsar på Fredrik i Ringarum.

Beckenried. Vår fina barnflicka ;) Rebecka.


Jag läser Leif GW Persson (den var bra) och har faktiskt lyckas somna. Fredrik var snabbt framme med mobilen:) Min man i sängen på Rica Hotell.


Denna bild tog Fredrik själv och skickade till sin kusin Emil med texten....kul va? (Kungsgatan vid 16,00) Svea och Fredrik på toppen!



Fredrik sköt några grisar i Fogelvik.... Så här fint hugger min make:)


Ops! Vad har hänt här???? Jo, Fredrik har förlängt kranen "lite". Svea och jag:)


Nyklippt misstänker jag?

Svante är trött efter crossåkning i Toverum.

Svea nyopererad och kopplad till matför första gången.

En tjock tomte....

Svea med dropp och sond!

Svea med dockan hon fick av Nettan och Göran! (lika stora).


Mys på sjukhuset.

En stor sten på en liten sten.

Skotarspår!

Tjock och goKarolin!

Trötta på sjukhuset.



En "stor" gris jag sköt på soliden....

Matning på sjukhuset.

Elis tränar Svea att ligga på magen.

Elis och Svante hälsar på syrran på avd. 10.


Nyopererad.


Väldigt nyfödd (och tjock, båda två). På BB, någon timme efter förlossningen.


Nu ska jag göra klyftpotatis, ryggbiffen av vår nötkviga är redan färdig. Svante gör sallad, Svea och Elis leker med 10 (!!!!) kaniner och Fredrik läser Atl.....tror jag ska ta mig ett glas rött också:)


Skål och trevlig trettodagsafton!

Inga kommentarer: