fredag 30 december 2011

Fina bilder!

Igår var vi i stan (Västervik) och införskaffade lite nya kläder till mig på rean. Svea och Elis var med mig. Vi mötte upp Becka och vi gick och fikade i väntan på Ulf och Sofie med barn. Efter fikat drog vi till Västerport (jag sa att jag skulle parkera på Domus till Sofie, för er som inte vet så låg Domus där när vi var små, alltså för 30 år sen:). Först gick vi och inhandlade en ordentligt vinterjacka till Svea samt en mössa som kostade 20 kronor. Efter det var det min tur! Jag hade två smakrådsproffs med mig, Becka och Sofie och jag fick ihop många bra "basplagg". Sofie köpte även en fin klänning och en blus till mig. Tack!
Efteråt var vi på Kina och käkade och efter det åkte vi hemåt. Rebecka följde med oss hem och det var kul. Hon klippte Svante och Fredrik kort och de blev jättesnygga! Just nu håller hon på med Elis (jag har fått muta honom för att han skulle klippa sig). Det kommer också bli så fint. Jag klippte även Svea för första gången igår, vid öronen och lite i luggen så nu har hon hockyfrilla:)
Jag har ju också bestämt mig för att klippa mig kort men Becka vågade inte försöka på mig......men jag ska snart till min frissa i Viken:)



Becka hade mängder med fina kort från Sveas dop med sig, här är ett från själva "blötläggningen".

Nu måste jag roa Elis som börjar tröttna på att sitta still....

Synd att jag inte hittar min kamera för i så fall hade jag kunnat visa er hur fina mina killar blev:)

1 kommentar:

Filosofie sa...

Jag kräver foton på de nyklippta! Puss och kram och gott nytt år!!