fredag 2 december 2011

Nya stövlar och söt pepparkaka!

Köpte ett par nya stövlar igår:) Det går att dra upp dragkedjan över mina gigantiska vader och det är ju bra, eller hur? I morse var det grötfrukost på förskolan. Svea var en gudomligt söt pepparkaka! Hon tjöt dock innan de hade börjat sjunga men vi satt längst fram så det var nästan som om hon var med de andra barnen fast att hon satt i mitt knä under hela akten.


Idag har jag tvättat boxar igen och hann med två stycken, jag var så skitig både i ögon och i ansiktet att jag såg suddigt en timme efter att jag var färdig. Vi fick hem nya kalvar igen och nu är det fullt i ladugården, runt 240 djur borde det vara:) Många balar går det åt per dag så det är ju tur att vi har en del!


Nu ska jag göra i ordning älgfilé till middag och jag ska ta mig ett glas rött, för det är jag värd!

Inga kommentarer: