tisdag 28 februari 2012

Jag är tillbaka!

Har inte nämnt det här på bloggen men vi har varit iväg en vecka på semester till Österike med våra fina vänner:) Jag överlevde flygresan den här gången också men höll på att "gå åt" igår när vi åkte från Kaprun till Memmingen i Tyskland (där vi sov på hotell en natt, för att bara ha tio minuter till flygplatsen) usch den bilresan var INGET rolig. ALLA kör som galningar och det var mängder med bilar som gör så galna omkörningar att man nästan får panik. Vi åkte vid 16,30-tiden från Zell am see och åkte via Salzburg och Munchen och var framme runt 20-tiden. Hur eller hur har vi haft det avkopplande, roligt och mysigt men jisses vad skönt det var att komma hem till (ett kallt hus 12,9 grader) Stjärneberg <3 Underbart vackert är det!

Jaktkläder går alldeles utmärkt att åka slalom i.

Tyvärr var det mulet när vi flög hem så man såg inte mycket. Konstigt nog skingrades molnen lagom så att jag såg Vimmerby, Västervik och sist men inte minst Björkö och där efter blev det molnigt igen. Nästan lite kusligt! Jag kommer lägga ut mer bilder en annan dag men nu ska jag faktiskt krypa ner i min sköna säng.

Inga kommentarer: