måndag 6 februari 2012

Kom iväg!

Japp, jag kom i väg på gympan och det var så skönt (och nu efteråt är det ännu skönare).
Vad roligt det är med en ny kamera. Har saknat att ta bilder på barnen och helst på Svea som växer för var dag som går:) Funderar på att ta en fin bild på henne och skicka till barnmottagningen i V-vik. Den 16:onde är det ju ett år sedan som hon blev av med knappen. Lite märkligt tycker jag allt att det är, för vi har inte haft kontakt med dem sedan den dagen vi klev ut från sjukhuset. Naturligtvis är det jätteskönt men jag tycker nog att det är lite konstigt att det inte har varit någon som helst uppföljning. Jag hade ju i och för sig kontakt med min kurator fram till maj i fjol och hon hade ju bara goda nyheter att förmedla till doktor Calle och syrran Helene och all annan fin personal:)Svea sötnos dricker yoghurt ur glas och skrattar åt sig själv när hon får mustasch:)Spela munspel i farsans knä går ju bra det med:)

Karolin på väg till Loftahammar!


Nu står jag här klockan 21,30 och fixar pannkakor till barnen. De ska nämligen ha med sig matsäck i morgon då de ska till Västervik på badresa. Borde nog packa badkläderna ikväll då jag vet att några av mina gulklimpar kan vara liiite sega och tjuriga på morgonkvisten.


Nu är det återigen 22,1 minusgrader ute och jag längtar tills jag kan krypa ner under duntäcket och det planerar jag att göra om cirka 15 minuter:)


Go natt!

Inga kommentarer: