lördag 11 februari 2012

Utvecklingen går framåt........

....det händer mycket på ett år både fysiskt och psykiskt med småbarn. Det är nästan exakt ett år mellan bilderna. Svea dagen innan knappen togs bort, röd och irriterat runt den.En något äldre och tyngre Svea med "bara" ett ärr kvar efter knappen.



Idag är Elis hos Oliwer och Mathilda och leker. Svea och jag har varit i Liljestad och hälsat på Fredrik och Svante. Vi har varit och lagt ut ensilage på 7 ställen till viltet. I Härad stod de två "doven" och mumsade bal:)
Farmor och farfar har varit med hem hit och käkat lunch och nu sitter Svea och jag här och hon tittar på Emil och jag skriver här.

Vi hörs!




3 kommentarer:

Rebecka sa...

Jag har hört att er doktor Calle ska gå i pension snart, så himla tråkigt!
Jag vet ju hur bra han har varit för er och Svea :)

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Calle världens bästa doktor <3

Anonym sa...

Skicka ett kort till Calle Mor