tisdag 7 februari 2012

Nu ska ni få se!

Nu har jag äntligen tagit en "vettig" (ni ser ju hur Svante beter sig;) bild på hur korthårig jag verkligen är. Fatta hur skönt det är att se "normal" ut i håret även när jag vaknar på morgonen:)Jamen, jag vet att jag fryser konstant när det är så här kallt MEN, faan det går inte att klaga på det som möter ens öga när man kommer ut. Så vackert, så underbart med 4:a årstider, tack för det:)

Två minuter innan solen går upp. Det är många spår nu ut till det plöjda vallarna. Grisarna har bökat som tusan i Härad och kanske jag och en kompis ska gå och kolla "till dem" någon dag:)


När jag fyllde år fick jag ett POSTAT vykort av ett par vänner jag inte haft kontakt med på 10 år. På kortet stod en e-post adress och jag skrev ett litet medelande dit. Gissa om jag blev lycklig idag när "frun i huset" hade svarat:))))) Önskar att vi kan ta upp kontakten, vi måste ha hur mycket som helst att prata om med tanke på hur roligt vi hade då.


Det känns bra med en ny kamera, som ni ser;) Men jag tycker nog att kommentarerna går "sisådär", jag VET ju i alla fall att ni är runt 70 personer/dag som läser här. Skriver jag så tråkigt? Antagligen;(?????!!


Nåväl, jag fortsätter väl ett tag till ändå;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Näädå....du skriver inte tråkigt & jag läser ofta...."kommenteringen" däremot....dåligt av mig!!!!! ;o))
Jättefina foton!!! :o))
Kramar Pia

Filosofie sa...

Du skriver inte alls jobbigt men det är ibland jobbigt att kommentera via telefon. Bra att du köpt en ny kamera! Så himla fin du är! Inte bara i håret utan hela du! Hur mycket har du gått ner i egentligen? Du har blivit så smal i ansiktet. Så söt syster yster jag har! Vad är det för form av träning i Loftis? Kul sedan när vi kan träna ihop! Puss från Sofie

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Pia! Som du vet menar jag inte dig;) Du är ju duktig på att lämna avtryck:) Tack för det! Kram!

Sofie! Tack för allt smicker....jag kan hålla med om att jag ser smal ut i ansiktet men helt plötsligt ser jag så rynkig ut tycker jag, varför? I L-hammar är det ett blandat pass på måndagar, så roligt, bra och fartigt:) Ibland kör Lena step up, varvat med airobic, pilates och några gånger per termin stationsträning. Man hinner aldrig tröttna om man säger så. På torsdagar är det mestadels bara stepup. Jajjamensan, snart kör vi ihop...längtar efter det. Har inte riktigt fattat att du snart är "granne" med mig:)))))) Kram sötnos!