måndag 6 februari 2012

Lunchdax!

Nu väntar jag på att middagen ska bli färdig och då passar jag på att lägga in lite vinterbilder som är tagna med min nya kamera. Har köpt en för under 1000-lappen, så skulle jag råka hitta min andra så är det ju inte någon katastrof ekonomiskt. Det är en röd liten Canon och den verkar fungera som den ska. Förutom att jag fryser konstant, så är det så otroligt vackert ute så jag försöker se det positiva i det hela. Ikväll SKA jag även försöka komma i väg på gympan i Loftahammar. Jag har bett min älskling att vara hemma SENAST 18,15, undrar om han lyckas?;) Här pappa, har haren sprungit nere på "älva" vid Strompen. Ladda bössan, ta med dig jycken och kom hit:)

Fin (och nu även varm) ladugård i liljestad:)En rejäl snöhög på ladugårdsplanen, blev det.Liljestad i vinterskrud.Plöjd vall till viltet.


Tittar man noga (eller klickar på bilden så den blir större) så ser man två dov som går och äter gräs där vi plogat i Härad. De gick där hela dagen i går också.


Nu ska jag äta!

Inga kommentarer: