onsdag 13 juni 2012

Föll för "grupptrycket".....

Ja, då har jag då gjort något jag verkligen INTE trodde jag skulle göra.....jag har köpt ett par tighta träningsleggings. Jag som nästan lovade mig själv när jag började träna på Hälsobruket att jag prompt skulle fortsätta med mina gamla, utsvängda gympabyxor. Så gick det med det, jag insåg snart att det var mycket bättre med ett par byxor som "klämmer åt" nedanför vaderna så att man kan sträcka benet rakt upp i luften, när man ligger ner utan att byxbenet hamnar strax ovanför knät;) När jag ändå var i farten köpte jag även ett nytt träningslinne, i underbart material och ett par utejoggingskor:) Men nu får det räcka gott och väl på investeringarna i träningskläder, för låååång tid framöver (som ni säkert förstår så kanske jag ändrar mig där med;)  Förhoppningsvis i mindre storlek någon gång:))))
 Just nu är jag VÄLDIGT irriterad på vädret utanför vårt fönster....Det ser otroligt mörkt ut på himlen och Fredrik är och slår (klockan 20,38) Jag skulle kunna ge vädret (läs regnet) en lång svorramsa, vet inte om det hjälper men här kommer mina ord hur jag just nu känner......"jävla, förbannade, pisskit, helvete, fan", vad jag är ARG!!!!!! För ER som inte förstår eller vet, så måste gräset man slår till korna och gör ensilagebalar av, vara ganska torrt när man rullar/pressar det och med de här skvättandet är det omöjligt. Ligger gräset på slag, så blir det snabbt sämre kvalité om det regnar, torkar, regnar, torkar och energivärdet försämras också. Nu verkligen vräker regnet ner och jag faller ett pinnhål längre ner i depritionen.......:(
Lika bra att dra ett täcke över sig och försöka tänka positivt. Det som dock är mest tråkigt är att väderprognoserna ALDRIG stämmer.
GOD NATT!

1 kommentar:

Filosofie sa...

Heja heja Karro! Din träning ger synligt resultat! Jäkla väder, jag hoppas verkligen ni kan gå på lördag. Vi är barnlediga! Kram Sofie