torsdag 7 juni 2012

Vårt nya ställe!

Som ni kanske har förstått så har vi ju köpt till lite mark, för att vara exakt så är det 98 ha. På gården finns en ladugårdsbyggnad och ett boningshus. Ladugården har vi inte bestämt riktigt än vad vi ska ha den till och boningshuset måste vi nog tyvärr riva. Har idag tagit lite bilder därifrån. Kolla in de helt underbara tapeterna innefrån huset, skulle gärna vilja ha dem i ett "nytt" hus.
Idag blir det nog ingen träning för vi har fått hem nya slåtterkrossen och Fredrik kommer nog köra hela kvällen misstänker jag. Möjligtvis att jag kan GÅ en runda senare ikväll.


 Tyvärr inte i toppskick.....
 Här är det nästan så man tror att huset är ok. Visst är tapeterna fina?!


Lite för mycket jobb......

På tal om något annat, är det någon som vill köpa kycklingar, snälla hör av ER.......jag har nog över 60 stycken....i och för sig kan det ju gå snabbt utför, såg ju en mård i trädgården för någon vecka sedan och grävlingar och rävar stryker ju omkring här jämt. MEN, jag har ju min äggkläckare så det går ju relativt snabbt att få nya kycklingar.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fota tapterna och beställ likadana. Jag vet att det går, men vet inte var. Det går säkert att googla fram.

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Hej Anonym!
Vilken bra idé, ska kolla upp det när det kan tänkas bli aktuellt.
Ha en fin kväll!
Karolin

Anonym sa...

Glömde att skriva under.
Angelica

Anonym sa...

Glömde att skriva under.
Angelica

Anonym sa...

Nu blev det dessutom två inlägg.
Angelica igen.