fredag 7 februari 2014

Fredag och OS-invigning :)n

Japp, nu börjar OS, så roligt. Kommer följa längdskidorna i mån av tid. Älskar att titta på just skidor.
Nu är det fredag och idag började dagen extra bra, för efter ladugården åkte jag på en timmes "Shape up/spinning" med Sanna, gud så kul det var :) Det är ju inte konstigt att tiden bara skenar iväg när man har roligt nästan hela tiden. Bra att skriva ner när livet känns bra, för att kunna "ta fram" bloggen och läsa, de dagarna inte allt är på topp ;)
Ytterligare en "fredagsrutin" är att handla, hämta Svea tidigare samt tända ljus på svärmors grav.
Nu har jag "slängt in" en stek i ugnen och väntar på att Fredrik ska komma hem. Ska titta lite på OS-invigningen som börjar vid 17. Halkade nyss ut till glassbilen i träskor och i spöregn, och köpte glass för 450 kronor...........;)
Ha en bra kväll!

 Jag har fått "pippi" på ägg (från mina egna hönor) som mellanmål.
 Visst är vi söta? Karolin, Sofie och Christel.
 Svea ritade snabbt av Yohio efter "mello" förra helgen, duktig va?
Jag och Christel <3 p="">
Nu ska jag göra mer mat!
Hej!

1 kommentar:

Filosofie sa...

Är du säker på att det inte är jag på fotot? Tycker det stämmer bättre med ålder i förhållande till Christel samt min mörka hårfärg. Kram