torsdag 13 februari 2014

Träningsvärk!

Gud vad skönt med lite träningsvärk :) Igår körde jag gärnet på gympan och var helt "upp i varv" när jag skulle gå och lägga mig så att sova var inte att tänka på. I  tisdag var jag på ett "In shape"-pass och sedan ett "Die Hard"-pass hoppade sedan upp 22 minuter på crosstrainern innan jag duschade och hämtade upp Svante och Simon från jägareexamen. KUL!
Nu är jag hemma och fikar, så jäkla gott!

Hittade en gammal bild på Fredrik och mig. Sorgligt att jag inte kan ha långt hår längre....det var ju fint, ju :)
Hej!

5 kommentarer:

Christel sa...

Jag tänkte precis att vi passar bäst i kortare hår :)

Anonym sa...

Ha, ha men visst är det väl så Christel! Ville bara höra det från någon annan ;)
Kram!

Filosofie sa...

Är kortet från vår nyårsfest i Käggla?

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Kortet är från när vi var i Tyskland Sofie.

Filosofie sa...

Just det. Tyckte jag kände igen er!