torsdag 21 augusti 2014

Den gamla kastanjeallén :)

Go kväll!

Hoppas du har haft en bra dag för det har jag haft :) Idag blir det nästan bara bilder, håll till godo :)
 Vår fina tjur (som är hos korna i Härad).
 Min fina make (som är hos mig i Liljestad ;) )
 Jag har upptäckt lite roliga saker på min mobil....bland annat hur man kan "fixa" med fotona man tar.



 Svea blåser såpbubblor på altanen.
 Sven som sitter på sitt lite speciella sätt.
 Fredrik kör Puman.
 Korna får lite balar.

 Säga vad man vill om Lucern men vackra blommor blir det :)
 Ladugårdsplanen i Liljestad.
 På eftermiddagen idag hann jag röja lite på "min" (ek) allé. Det blir bra tycker jag och sikten så mycket bättre. Har stamkvistat träden rätt mycket de här gången....hoppas de överlever :)
Idag pratade jag med min "gamla" kompis Cissi och hon är nu trebarnsmorsa, då Stefan och hon har fått en liten dotter :) Stort GRATTIS! Gissa om jag har hur mycket tjejkläder som helst att ge bort :)

GOD NATT!

5 kommentarer:

Filosofie sa...

Gud vad fint det blir när du röjer Karro!! Kan du inte komma till skolan och röja lite? Vad kul med Cissi och Stefan! Kram

Anonym sa...

Javisst blir det fint efter min röjsåg, det kanske därför jag tycker det är så roligt för att man verklige ser skillnad. Önskar jag hade tid att hjälpa dig Sofie men det är rätt så kört....tyvärr. Kan du inte spänna på en röjsåg på några elever? Det kanske finns de som tycker det är roligt???? Kram K

Mia sa...

Härliga bilder! Ni har så fint på er ladugårdsplan! Ekalléer är så otroligt fint! Vackra träd!Det gör verkligen stor skillnad! Trevlig helg!

Mia sa...

ha ha, läste inte ordentligt! Det var en kastanjallé, ja fint det också ;-)

Anonym sa...

Mia! Det är en EKallé, överskriften på inlägget var en låttitel som Fredrik började sjunga på när jag visade att jag röjt i vår lilla allé.
Kram K