söndag 31 augusti 2014

Mår betydligt bättre idag!

Så skönt och vakna piggare än igår och jag har varit på benen hela dagen, har till och med varit i skogen och pockat svamp. Hittade lagom mycket kantareller och den bästa svampen som finns "trumpetsvamp", verkligen min favorit. Lina och Alexander har varit här idag och barnen har lekt och varit nöjda, det underlättar verkligen att ha "lånebarn" då och då :)

 Kor är verkligen så fina, här är det Görans vackra mjölkkor som jag tagit kort på.
 Ytterligare en bild på grisen jag sköt här om dagen.
 Körde färdigt balarna från Härad i torsdags. Råkade ha hål på en som jag senare gav till djuren, WOW vilket foder!!!!

 På torsdagskvällen var Svea och klippte sig hos Matilda på hennes nya salong. Svea blev jättelycklig över lockar och röt/lila hår. Jag blev lycklig över att luggen blev kort ;)


 Liljestad :)

 Igår gick Svea och Elis på jakt med ryggsäcken packad med mackor och festis. Så söta de är :)

                                                                                 
Nu ska vi åka och hämta en bil, så hej då!
                                                                                 

Inga kommentarer: