söndag 24 augusti 2014

Härlig helg!

Vi hade en härlig lördag igår :) Ja, ja, fredagskvällen var inte heller "fy skam" med en riktig "Stjärnebergsfredag", det innebär att vi tände i pannan, vi badade badkar (Fredrik, Svea och jag) och åt goda kräftor och kantarellsmörgåsar till tända värmeljus framför TV:n.
Men igår hade vi kusinträff på Björkö (pappas sida) och det var riktigt kul att träffa alla släktingar. Här följer en mängd bilder.

 Min fina Pelargon som jag har fått av Anna.
 Svea tar bild av sin mamma ha, ha, ha!
 Lite fix inför gruppbilden.

 Här blir det bra :)
   Mange och Feffe tar "hand" om Svea.
 Min kära farbror Roland och mamma.
 Mina snygga kusiner Petra och Josefina :)
 Mästerkocken Mange fixar käket (så klart).
 Petra, åtta dagar äldre än mig.
 Fint "höst"väder.

 Magnus kokar Svea till middag ;)
 Provar Christels läsglasögon :)

 Roland och pappa.
 Magnus i "sitt esse".
 Kan man ha det bättre?
 Vaknade vid 05.30 i morse och möttes av denna vackra morgon! Var bara tvungen att ta några bilder .
 Vackert både på insidan och utsidan.........

 Fredrik och Svea sover gott!
 Härliga Björkö......


                                                                           
Ceneterpartister....

 Min "lilla" Svante har blivit "stor". Här är han fyra år :)
 Och här körde han pressen på eftermiddagen idag.
 DUKTIGA BARN!
 Här kör Svante och Svea medans vi fixar ladugården i Liljestad.

                                                                                 


 Svante byter plastrulle på pressen och Svea tittar "storögt" på storebror.

Kvällen avslutas med ett "glas rött" (....bra ord, va Christel???? ha, ha, ha) och god mat från igår.)

Tack snälla alla, systrar, föräldrar och övriga släktingar för en jätterolig och trevlig lördag!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska ha stort tack siälv. det var jätteroligt o gott Tack Karolin för allt

Filosofie sa...

Hej syrran, tack för mycket trevlig kusinträff! Kul med alla foton. Kram