tisdag 19 augusti 2014

En vanlig tisdag!

Så mysigt det är trots allt, solen skiner men ändå blåser det och regnar ute. Jag har en köttgryta på spisen som har "puttrat" ett par timmar. För ER som läser här och inte har mig som vän på fb, så är det så att sedan kanske två år (eller mer) så har jag något som jag kallar FREDAGSFRÅGAN, där jag varje fredag ställer en fråga till mina vänner. I fredags undrade jag när folk tycker att hösten börjar. Jag själv skrev att hösten börjar när älgjakten startar. Men nu får jag nog ta tillbaka det.....hösten börjar ju så klart när det "äntligen" går att andas normalt och det blir en sådan här HÄRLIG luft. Sedan finns det ju så klart VARMA härliga höstar och i fjol var en sådan höst. Här följer lite bilder från september 2013.
                                                                                           
 AW på min altan.

 Skapligt varmt!

 Tredje skörd!
 Mys vid Rånen i början av september. Galet varmt!
 HÄRLIGT!
 Återigen en vacker solnedgång vid Rånen :)

Svea gillar värmen!

Nu ska jag ordna maten, ha det gott!

3 kommentarer:

Mia sa...

Det DÄR var en trevlig tillställning! varför slutade vi med det??? Jo, för ingen annan en du tar tag i det! Vi andra får skärpa oss. Nu är det igång igen och vi får komma in i "rätt rutiner" igen. Fredags AW, fredagsmys och gud vet vad! Härliga bilder och Björkö...är helt fantastiskt! Kram

Anonym sa...

Hoppas det blir en lika härlig september iår.Kram Annie

Anonym sa...

Ja, snart blir det AW här igen :) Ni är så VÄLKOMNA!
KRAMAR!