onsdag 10 december 2008

Onsdag, i snöns tecken!

Ja, det snöar faktiskt utanför fönstret, ganska vackert ute men fortfarande kolosalt kladdigt på vägen. Här inne i stugvärmen är det skönt och varmt. Far och hans vän Lennart kom förbi en sväng och tog en kopp kaffe ihop med mig. Trevligt, trevligt!
Snart kommer M och hennes barn hit och det ska också bli kul för vi har inte träffats på så länge.
Min äldsta son S är med F i skördaren idag och jag har inte hört något i från dem så jag hoppas att det går bra, hade annars tänkt att hämta S framåt dagen. Jag har försökt att ringa ett par gånger men det är så dålig täckning på mobilen där de är, så jag får inte tag på dem.
Vid 16,30 ska jag åka till K-torp och jobba och det ska som vanligt bli kul.
Snälla jag ber den som läser min blogg att lämna ett avtryck i kommentarsfältet så att jag vet att det är någon som läser och att allt funkar som det ska. Snöiga hälsningar från mig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tja! Det är första gången jag är inne på din blogg :) tycker om den skogsgröna layouten :) ses vi i mellandagarna??? tjin tjong
Kram malin

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tja främling! Ja ska vi försöka hitta på något i mellandagarna vi kan vara här. Vi får ta och höras!
Kram!

Anonym sa...

O, ja. Jag läser och tycker du skriver väldigt bra. Hemtrevligt! Håller koll!
Kram N.

Björköborna sa...

Jag läser också :)

Kram Kram!