fredag 5 december 2008

Hemma!

Är nu hemma från min Göteborgstripp, genom jobbet. Har gått en kurs som handlade om camping. Det har varit duktiga föreläsare och intressanta ämnen. Jag har även bott bra på Kärralund, Lisebergscampingby. Ensam på ett hotellrum med dubbelsäng...rena rama lyxen men jag hade svårt att sova för det var så tomt i min säng...
Nu på morgonen har vi varit på grötfrukost på E dagis. Det är alltid kul att se alla små söta barn och höra när de sjunger. Lärarna har lagt ner mycket tid både med sång och att fixa gröt och smörgåsar till 140 personer. Otroligt bra personal har vi på skolan, tack för allt, om det är så att någon av er läser detta, Ni är ALLA fantastiska!!!!
Nu ska vi snart åka till en kompis och slakta en av våra kalvar, sorgligt men sant. Ska bara först försöka hinna med att införskaffa lite julpresenter till personalen på skolan som jag ska dela ut i kväll på vår årliga julfest. Höres!

Inga kommentarer: