söndag 7 december 2008

Veckans E!

Ville bara berätta vad E sa i fredags.
Jag var på dagis och skulle hämta barnen och då sa en av fröknarna att: -Det märks att ni har pratat med E om vilka stjärntecknen det finns och vilket han är född i -Njae, sa jag det måste F ha gjort (för jag hade ju varit bortrest). Hur eller hur så började jag förhöra E om vilket stjärntecken han, S och pappa var födda i, och det gick bra med lite hjälp. Sen frågade jag -Vilket stjärntecken är mamma född i då? E började fundera och för att hjälpa honom på traven så sa jag-Mamma är född i det stjärntecknet jag har tatuerat på vristen ( skorpion) -Jaha, utropar E, en KACKERLACKA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha-ha-ha är han inte rolig så säg!

Okej en till....
Ni som känner E vet att han är väldigt, väldigt smal så en morgon tänkte jag kolla vad han vägde. -Oj, oj sa jag, E, du väger hela 16 kilo! -Ja, med kalsongerna på, svarade E.....

Inga kommentarer: