måndag 23 maj 2011

En toppenhelg!

Efter vår roliga fredagskväll så kom en solig och varm lördag. Svante och Elis var på "strövarna", jag var på vägmöte i Vittvik och Svea och Fredrik var i Uppsalebo och hämtade ensilagebalar på förmiddagen. Framåt em åkte jag till Mia som sminkade och fixade lockar i mitt hår (igen), tack vännen! Efter det bar det iväg till Loftahammar på 30-årsfest x 3, det var Malin I, Malin J och Maria K som stod för kalaset, alla tre söta som socker!!!
Nettan och Göran hade hand om våra tre busungar (åh, så snällt!) och de sov till och med över så vi behövde inte slita upp dem när vi kom hem (framåt 02,00). Kvällen gick tyvärr alldeles för fort som det gärna gör när man har roligt och många vänner omkring sig. Tack för en toppenkväll!!!!!
Nu följer "lite" bilder. Tre vackra tjejer! Maria, Malin och Malin!


Nygifta och kära!


Filmstjärnan Sofie med sin man Ulf.


Söta Sofie M, som det var jättekul att träffa! Det var ett tag sen sist! Talangen som sjunger "Balla balla" stod för lite "underhållning".




Här sjunger de Arvingarna (tror jag).


Eloise, är vi mer än bara vänner????





Svea med fötterna på bordet har roligt.





Svante käkar mat.


Doris och Elis blev begravda i sand på föräldrarmötet i torsdags.


Med kläder på....gissa hur sandig han var?


Svea med några av sina djur.


Jag kan vara arg också!


Cool bild på en av mina tuppar med Isa i bakgrunden.


Nettan som brukar påstå att jag BANTAR......vad menar hon, jag äter ju jätteportioner! Här kyckling, klyftpotatis, palsternacka och morötter med sallad och sås. Ungefär 9 pp.


Nu för tiden händer det att jag kör traktor också (ska berätta mer när allt är färdigt)!


Harvar på Strompen (ett gärde som heter så).




Så här ser vår skola ut. Idylliskt va?


Och vår förskola som vi håller på att bygga ut nu.


Mina nya hängselbyxor (ja, jag kom i dem!!!!!)


Fina Cissi och jag poserar glatt!


Svea i vagnen på "Häradsrakan".


Sveis.



Nu har jag inte tid att sitta här mer.


Måste sova! Go natt!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Många härliga bilder - men helst kommenterar jag ju hönan som ser ut att leka nån rolig lek vid det där snöret! En jättehärlig bild!
Å så är du väldigt fin i dina nya byxor!!!
//Kram Sara E

Anonym sa...

Oj, en tupp var det visst..

Jon sa...

Grymt fina bilder tycker jag, ser inte ut som om du har det så tokigt du heller.

Anonym sa...

Hej
Fina bilder. Du var super söt i lördags, tänkte på det flera gånger. En riktig partyhöjare var ju att du var så engagerad i alla tal och sånger:) Kram Sara S

Anonym sa...

Härliga bilder Karolin. Kramar fr. Mor

Anonym sa...

Fina bilder Karolin.
Det blev ett glas i lördags em också.. Vilken härlig kille ni har (ja båda förstås), men vi hade ju Svante här hela lördagen och som båda barnen sa: "Det är bra med en stor kille som kan saker"...
Kul att ratta traktor igen????
Ja,skolan är verkligen idyllisk...Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Sara- Häftig tupp va som kan hoppa hopprep! Tyvärr är han totalt utmobbad av den andra översexuella tuppen.
Tack Jon för komplimangen. Du får gärna uppdatera din blogg lite oftare, du skriver så bra och intressant.
Sara.S- Tack för de fina orden, de värme rbra ska du veta när man inte känner sig fin, tack, tack!
Mamma- vad roligt att du skriver här!

Mia-Härligt att vi bor så nära varandra! Nästa gång kommer du väl hit på vätskepaus? Kram!