tisdag 3 maj 2011

"Gamla" bilder.

När jag inte har något att skriva så lägger jag in lite bilder, är det okej?
Idag är Fredrik hemma för han ska på ett "möte" vid 11,00. Jag känner mig skapligt pigg, sov nog bra i natt verkar det som.
Förrut när vi tittade ut kom det något konstigt från himlen, varken snö eller regn, aska???? Igår snöade det och det var typiskt "aprilväder" fast det är maj. Två av mina fyra älsklingar!

Jennifer och jag i Sthlm.

Underbara Schweiz, så vackert,så kul!

Rebecka och jag utanför ett museum i Schweiz



Lite "hemligstämplat", vi missade ju båten hem från Luzern till Beckenried......då blev det ju att slänga sig på ett tåg. Tyvärr så gick ju bara tåget till Stans, så där fick Thomas hämta upp oss:))))) Becka kom på den ljusa idén att nu kunde vi ju säga att vi tågluffat i Schweiz också:)


Vill tillbaka!


Också en bild jag inte visat förrut....säger inget.....ha-ha-ha!

Så härligt att vakna till varje morgon!

Finns inga ord:)Detta är helt overkligt, tycker jag. Svea med knapp. Har svårt att fatta att det har varit så här. En erfarenhet rikare (som jag helst sluppit) och otroligt glad över att det är över!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihihihi......Filippa fnissade gott åt ditt foto där du håller för de´ allara heligaste!!!! Hon frågade varför! Vad svarar jag på det???! ;o)) ;o))
Kramar Pia

Anonym sa...

Vilken fin bild det var på dig och mig! :D
Tycker du ska lägga ut lite bilder från Schweiz på FB om du orkar, eftersom du tog så mycket bilder i början av veckan :)

Kram Rebecka