tisdag 24 maj 2011

Hinner inte....

.....motionera något just nu känns det som och det är INTE bra. Det jag kan trösta mig med är att jag har kört röjsåg 2-3 timmar både igår och idag och det måste ju innebära motion det med, för jag dryper av svett när jag är färdig. Drog även ihop ris och det är ju inget "latmansgöra" så nog måste jag gjort av med några kalorier i alla fall. Matmässigt har det ju gått bra men jag har slarvat lite med att skriva i min checklista, så där måste jag bättra mig. Helgen var väl i och för sig inte världens bästa ur matperspektiv men jag unnade mig vad jag ville på festen och nu är jag på banan igen!

Tog lite söta bilder på Svea förrut när hon satt i en liten korg vi har. Hon är så go och jag blir så glad när jag ser henne busa runt. Är naturligtvis lika glad över grabbarna men de börjar bli så stora nu så jag njuter i fulla drag av småbarnsfasonerna.






Har jag berättat det att vi har fått kycklingar??? I alla fall så har vi det (första på 2 år) och de är så söta i massor av olika färger. Ska ta lite kort på dem när jag får tid. Är det någon som vill låna en kaninunge över sommaren så har jag ett gäng som gärna lånas ut eller säljs, det är bara att du ringer eller lämnar en kommentar här.


Idag har Fredrik harvat hela dagen, han gick upp 05,00 i morse och han har fortfarande inte kommit hem (klockan är nu 21,30). I morgon kommer det en kille hit och ska så och gissa vilken tid Fredrik bestämde med honom??????? Jo, klockan 04,00...........jag tänker då inte gå upp då (hoppas jag;)

Som ni ser i förra inlägget så har Christel "gästbloggat" lite. Hon la även in en bild på hur jag såg ut i lördags (tyckte mina bilder, i min kamera, på mig själv var gräsliga) men den här var ju helt okej.......eller?
Nu te och macka, go´natt!








2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är jättefin Karolin!!! En riktig pärla!! Tack för i lördags, vi hade supertrevligt!
Kram Maria Krüger

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack Maria!
Och som jag sa så är du skitsnygg!!!!
Kram!