måndag 2 maj 2011

Måndag.

Kul överskrift, eller hur?
Idag har jag varit ute och gått i det vackra men dock väldigt kyliga vädret, städat färdigt på kontoret och varit på möte från 17- 21,30 och snart väntar sängen. När jag kom hem berättade Fredrik att Svea hade slagit i munnen och svimmat (igen) börjar bli van men faan så otäckt varje gång. Anledningen att hon svimmar är att hon inte "tar in" någon luft när hon börjar gråta och då blir det "helt enkelt" syrebrist och hon tuppar av. Skitunge! Man är ju inte så himla kaxig med en livlös unge i famnen precis. Snälla Söta Svea Sluta Svimma!

Mötet jag har varit på i kväll, var först på förskolans personalmöte och senare vårt styrelsemöte. Vi hade mycket att diskutera så det tog lååång tid. Men som sagt nu är jag hemma, teet uppdrucket och mackorna i magen. Tog två mackor och har ändå 5½ pro points kvar som jag (måste) borde stoppa i mig men det vill jag inte;) Måste nog börja äta lite mer mellanmål för att komma upp i mina 29 pp varje dag, (angenämnt "problem").
Go natt!

Inga kommentarer: