fredag 3 maj 2013

I helgen som var!

Har ju glömt att berätta att jag hade min "Tuttsyster" Hanna här förra fredagen. Vi har alltid kallat oss tuttsystrar av den anledningen att min mamma hade så lite mjölk till mig när jag var liten att Hannas mamma pumpade ut mjölk och gav till oss (mig).
Hanna hade med sig sin lilla söta pojke Albin som var helt galen i traktorer. De sov över till lördagen och vi hade som vanligt roligt och mycket att prata om :)
 
 :)

 På söndagen tog jag med mig mina barn och åkte till Björkö för att hälsa på mor och far och Christel med familj.


 Hanna och Albin får vara med och se hur vi "firar" fredasgmys.
 Albin blev lite kär :)
Kanske borde ändra namn på skylten nu när vi ägt korna i snart 2 år och Fredrik har ägt gården i ett och ett halvt år. Eller vad tycker DU???????
Jo, just det "SuperSannas" pass gick jättebra, svetten sprutade och jag älskar shapeup:en :) Har dock varit så trött med liiiiiite huvudvärk hela dagen. Blir att lägga sig tidigt ikväll misstänker jag :)
Ha en fin fredag!

Inga kommentarer: